Wednesday, November 23, 2011

Cindy Karmoko The Hippie Gone Mad

Hey bloggers long time no see! Well its been really long since I have blog last time. Recently i seldom write a post cause busy with college stuff and blabla so here's the thing, I'm playing twitter and other things and guess what? I found that Cindy Karmoko is giving away versace H&M tee yey!
She got post it on her blog which you can see from http://hippiegonemad.blogspot.com/2011/11/green-with-envy.html .

I totally excited for this one as I never join this kind of things before in my life lol. Cindy Karmoko is a fashion lover who now continuing her study at Milan (wow cool isn't it?). So apparently she made this kind of give away for us, the blogger who want to get the versace tees. Basically the tee is just awesome! Kind of hippie edge dress which full of color that dominate with green color which i love it so much! Cindy Karmoko style in the picture also fab as always. She wearing the tee with H&M necklace, gifted bracelet-africa, fareast-belt,charles jordan-sunnies which makes the look to be more fab! Okay actually even she wear simple things also look fab because her appearance are just cool enough to impress people <3

Here is the picture of her wearing those all of things.




Cool isn't it? (Y)
Why I should win this competition? Because I am basically just mad to get this versace tee! Like in Cindy Karmoko say Green with Envy, I will be envy if other people get this Green tees rather than me lol. I'm also put so much passion for this competition like hopefully I can win this challenge *fingercrossed*
So basically I will just pray hope I can win this competition. And good luck for the others too who join this competition! Xx.
P.s : I am not that good at writing a blog so I hope you guys still enjoy while reading it :)

Monday, March 28, 2011

Dear Diary

Another posting from the past. I found this one from my laptop. I type it on my laptop and it just like my story of the day when I first began my college in Malaysia.

18 February 2010


Today was the first day at my college, it was fun because I already have a friend~ So I don't have to worry that I don't have any friend, because I had Silvana who live just beside my bedroom... so she introduce all of her friends to me. It’s very lucky for me, because I see another people who don’t know each other, and the people who just alone because she/he don’t know anyone. Although it’s a little bit awkward for me because they all already know each other not like me. I’m the one who don’t know each other because I’m not join the business for English first not like them.

But I’m totally lucky I guess because in the first day I already have many friends although we are not close yet, but its okay for me. God Bless Me always... Thanks GOD for your miracle J :)

Wednesday, March 16, 2011

Refreshing Time

Since today I have done my SBM assignment, so I decided to go to Pyramid for awhile. Even thought I know for sure that I have test in Friday, but my mind keep saying that I should have a break for awhile lol.
So me and my friend go to Pyramid for a walk and ofcourse eat. First when we arriveat there, we then go to nando'sto eat. I order the 1/4 chicken with 2 sidelines. My friend also order that too for eat. Here is the pict!

Model in action!



This one is extra hot peri-peri. Yummy!


After we finish eat, we go to SaSa cause my friend want to buy dye hair that her friend recommend to her. Afterwards, we walk again then we pass Auntie Anne's which make us feel want to eat the bread even we both not hungry hahaa. Maybe this is the reason I can't lost my weight lol. But its okay, just enjoy my life~

Here are the picture

She is just too happy to eat Auntie Anne's. Look at the happy face! :P



The dirty hand (eeww...)


Okay lets continue our journey! After finish eat the "snack", we go to giant to buy some food and stuff.


another random picture

Tuesday, March 15, 2011

2 Hours Break!

Like you can see from the tittle, today I got 2 hours break before continue my next lecture which is at 1.30-2.30 . So me and my friend decided to go to Pyramid from Canopy Walk of course. In the middle of my way to Pyramid, I just realize that I can see a bear from Sunway Lagoon. Wow I'm so norak now LOL ( I don't know what norak called in English btw).

Okay continue to I'm on the way to Pyramid. So afterwards when I arrive in Pyramid, I'm straight away go to Pasta Zanmai (I'm in hungry condition lol). So I pick the set menu cause I'm in rakus mode, and my friend Diva pick chicken katsu.

Here is the review of the food~
This is me with all of my food. (I'm looks greedy hahaa)




The first picture I would give point about 3/5 cause I don't really like the taste. The 2nd picture was the nice one. I give 5/5 for this food.
Oh yeah for your information, because I pick set menu so I have 2 food to eat hahaa. It really makes me look greedy isn't it? lol

And here is my partner in crime (halah-halah). DIVAAAA.. lol.


The autism with her blackberry hahaa (I can't make it to candid picture cause I'm too late to take the picture, so she "sadar kamera" already :P)


and here is her food, chicken katsu.


at about 1.00 pm our happiness ending because we have to go back to college to continue our lecture. So this is the end of our journey today~

Monday, March 14, 2011

Another Random Post

What happen with me tonight? Although I have many things to do, but I still keep updating my blog. I'm such a lazy student *sigh*
Well tonight I'm gonna flash back my memories when I was a child. Innocent child lol. Here is the picture below. Check this out!

My older sister, my brother, me, My younger sister (I'm such a cutie right? lol)



My younger sister, my older sister, my brother, and of course me ;)


Back then,the oldiest time. Happy family :) (forget whose birthday is this)


When seeing all these photos, I'm really want to go to my child time. When all I'm doing is playing around, laughing, cheer on, and another happy stuff. Yeah this is a weird situation in human being. When they still a child, they want to grow up. But when they already grown up, they want to go back again to be a child.